Juwelier van Willegen – Groot

Al vier generaties is Juwelier van Willegen één van de grootste juweliers met horloge topmerken zoals Breitling, Omega en TAG Heuer. Daarnaast bieden zij een ruim assortiment sieraden met merken zoals BRON Jewelry en BIGLI. Het doel voor Juwelier van Willegen is om verkopen te genereren via de webshop. In de samenwerking met Juwelier van Willegen zetten we aantrekkelijke Facebookcampagnes op om verkeer én conversies te genereren. We maken een design op maat, meten alle stappen in de funnel door, testen met verschillende doelgroepen en zetten een remarketingcampagne op.

De start van de campagne

Juwelier van Willegen houdt iedere maand een COOP-week. Dit houdt in dat de merken die Juwelier van Willegen verkoopt in die maand in de spotlight staan. Vanuit het horloge- of sieradenmerk wordt beeldmateriaal verstuurd naar Juwelier van Willegen en daarmee ook naar ons, BURO210. We bespreken met Juwelier van Willegen de merken en de campagne. Vanaf hier begint het creatieve proces.

Het creatieve proces

In het creatieve proces bepalen we samen met de klant de boodschap die we willen overbrengen. Hierbij spelen verschillende zaken een rol: de beschikbare content, het budget, de doelgroep, de waarde van de conversie, de uitstraling, de merkbeleving… BURO210 neemt je mee in de verschillende keuzes binnen deze factoren. Zo deden we dit ook voor Juwelier van Willegen. Met, al zeggen we het zelf, een eindresultaat om van te smullen. Benieuwd? Bekijk het resultaat hieronder!

Bekijk hier Facebook Instant Experience

Dé eye-catcher die deze campagne tot een succes maakte

De resultaten

Een mooie campagne is natuurlijk leuk, maar het mooiste is als dit ook nog wat oplevert. Dat heeft het zeker gedaan: deze campagne haalde X conversies en daarnaast een doorklikratio van X%. Een groei ten opzichte van standaard campagnes van maar liefst X%!

Benieuwd naar de andere resultaten? Bekijk de rapportage die we verstuurd hebben naar Juwelier van Willegen voor deze campagne.

Bekijk de resultaten