Drillster

Learning with you.

Over Drillster

Op een slimme, leuke, efficiënte én effectieve manier leren? Dat is wat je wilt! Drillster heeft daar een nieuwe methode voor ontwikkeld zodat mensen topprestaties kunnen leveren door op het juiste moment over de juiste kennis te beschikken. Met meer dan 1 miljoen gebruikers over de hele wereld helpen zij mensen het beste uit zichzelf te halen. Van piloten, verpleegkundigen, verkopers, managers en studenten, of bijvoorbeeld mensen die een taal willen leren. Dus, wil jij nog iets leren, geheid dat je bij Drillster terecht kunt!

De vraag en de aanpak

Vanuit Drillster was er een wens voor een website met veel animaties en interactie. Voor ons een gaaf en uitdagend project. We hebben gekozen voor Scrollytelling. Scrollytelling is afgeleid van storytelling, maar dan op een website. Door middel van scrollen start er steeds een nieuw gedeelte van een animatie binnen de website. Op deze manier word je op een actieve manier meegenomen in het verhaal dat de website je vertelt. De uitdaging bij deze techniek zit vooral in de balans tussen het creativiteit en functionaliteit. De bezoekers moeten worden meegenomen in een verhaal, maar de animaties moet wel toegankelijk blijven en niet zijn doel voorbijschieten.

Naast het creëren van een nieuwe website, voeren we ook online marketingactiviteiten uit voor Drillster, zoals LinkedIn-campagnes en Google Ads, gericht op de doelgroepen in Spanje, Frankrijk en Nederland. Zoals je ziet, is de website dus ook in meerdere talen beschikbaar door middel van een meer talen functie.

Het resultaat

Scrollyelling is een ontwerptechniek die wordt gebruikt om de gebruikerservaring van een website te verbeteren door interactieve, opvallende en aantrekkelijke visuele elementen toe te voegen die reageren op het scrollen van de gebruiker. Het belangrijkste doel is om de betrokkenheid van de bezoekers te vergroten en hun aandacht vast te houden, terwijl ze door de pagina scrollen. Door middel van scrollytelling wordt de leermethode van Drillster op een leuke manier visueel gemaakt. Bekijk hier hoe ze dat doen!

De toekomst

Nu er een nieuwe website is, is er ook ruimte voor het creëren van een nieuwe online strategie. Een nieuwe strategie waar nog meer focus ligt op conversie. Omdat deze WordPress website over flexibele content beschikt is het voor zowel ons als voor Drillster zelf makkelijk om de website aan te blijven passen en dus te richten op conversieoptimalisatie.

 

Drillster heeft positieve reacties gekregen over de mate van gebruiksvriendelijkheid van de website en het design, dus dat belooft al veel goeds!

Deze toppers hebben dit
mogelijk gemaakt

Timo

Online Marketeer

De meest doeltreffende persoon binnen BURO210 is zonder twijfel Timo. Na werktijd racet hij vaak richting SV DSO om zich voor te bereiden op de wedstrijd van zaterdag, waar hij als spits steevast een belangrijke rol speelt. De kans is groot dat hij als marketeer ook een belangrijke rol gaat spelen in jouw campagnes. En dat is wel zo prettig, want wie wil nu niet een campagnebeheerder die een neus heeft voor het doel halen én scoren?

Jeroen

Wordpress Developer

Onze developer Jeroen gaat in alles wat hij doet voor de wow-factor. Als het gaat om het bouwen van websites, zit hem dat vooral in de ‘Wow’ die hij graag als reactie van klanten krijgt bij het zien van zijn website. In zijn vrije tijd gaat het hem vooral om World of Warcraft, waar hij via zijn Steam Deck de nodige uurtjes aan spendeert. Voor welke ‘Wow’ ga jij Jeroen inzetten?

Denice Holterman - Teamlead development

Denice

Team Lead Development

Als je Denice net leert kennen, denk je vast dat ze een heel normaal leven leidt: werken, sporten, Netflixen met haar vriend op de bank en een kat op schoot… Wat veel mensen echter niet weten, is dat Denice Peruaanse roots heeft. Tijdens haar studie heeft ze via een 7 maanden durende stage haar roots in Peru herontdekt. Misschien is dat dus het stukje Zuid-Amerikaans temperament dat je in haar stem hoort! Ach, als teamlead voor een afdeling zal dat zeker niet slecht van pas komen.

Peter Rietveld - Online Marketeer

Peter

Online Marketeer

‘Remmen is angst, gang is alles.’ Een veelgehoorde kreet in de wintersport, die zomaar eens van Peter vandaan had kunnen komen. Peter gaat op de lange latten namelijk als een raket. Maar ook in zijn werk houdt hij de vaart erin. Zo heeft ‘Go-Go-Gadget’-Peter altijd wel een handige sneltoets, tool of trucje om je leven net wat makkelijker te maken. Een campagnebeheerder met zo’n grote trukendoos, daarbij ben je in goede handen!

Samen jouw online product ontwikkelen?

We nodigen je graag uit voor een vrijblijvende kennismaking.