De kracht van online marketing

Wil jij onder de aandacht komen van jouw doelgroep? Dan is online marketing een uitstekend idee. Sterker nog: je kunt eigenlijk niet meer om online marketing heen. Want in een online speelveld waar de concurrentie steeds heviger wordt en de ontwikkelingen elkaar steeds sneller opvolgen, kan je jouw online vindbaarheid én zichtbaarheid niet links laten liggen.

Direct aan
de slag?

Onze specialisten zijn er klaar voor.

Suzanne Chillaud - Teamlead Online marketing
Suzanne Chillaud
Teamlead online marketing

Een goed begin
is het halve succes

Goed, je gaat aan de slag met online marketing. Nu is de vraag: waar begin je? Met een steeds grotere keuze aan kanalen en mogelijkheden kan het zijn dat je door de bomen het bos niet meer ziet. En dat is geen probleem: wij helpen je. We zetten samen een passende strategie op, om vervolgens samen jouw marketing- en bedrijfsdoelstellingen na te jagen. Dat doen we natuurlijk altijd op de manier die je van ons gewend bent: resultaatgericht, betrokken, maar vooral op een toegankelijke en nuchtere manier.

Onze online marketing diensten

SEO
Optimaliseer jouw website of webshop om bovenaan de organische zoekresultaten te komen.
SEA
Adverteren binnen de zoekmachines voor directe zichtbaarheid en verkeer.
Social Ads
Promoot content op sociale mediaplatforms om doelgroep te bereiken en betrokkenheid te vergroten
CRO
Verbeter de gebruikservaring van jouw website of webshop om meer bezoekers om te zetten in klanten.
Geen idee waar je moet beginnen?
We adviseren je graag.

Vrijblijvend kennismaken

Misschien heb je nog geen enkel gevoel bij online marketing en ben je op zoek naar vrijblijvend advies. Misschien heb je al eerder naar (on)tevredenheid met een bureau samengewerkt en wil je eerst even kennismaken. Wat de gelegenheid ook is: voordat we gaan samenwerken, maken we eerst online kennis. Is het gevoel na de afspraak goed? Alleen dan gaan we verder.

Brainstorm

Tijdens de brainstorm duiken we samen jullie bedrijf in. We gaan in gesprek over jullie bedrijfs- en/of marketingdoelstellingen en gaan onderzoeken hoe online marketing hier een rol in kan spelen. Hierbij geven we, vanuit onze inmiddels al 16 jaar online marketingervaring, advies over de doelgroep, de bijpassende kanalen en het benodigde budget.

 

 

Persoonlijk voorstel

Alles wat besproken is tijdens de brainstorm, werken we uit in een persoonlijk voorstel. In dit voorstel zie je een kosten- en urenindicatie. Daarnaast lees je nog een keer terug via welke kanalen we jou richting online succes gaan begeleiden. Na het verzamelen van feedback passen we het voorstel aan indien nodig, waarna ons dus nog één ding te doen staat: elkaar de hand schudden en proosten op een mooie samenwerking. Jullie reis naar online succes begint hier!

Startvergadering

Tijdens de startvergadering maak je kennis met jullie nieuwe collega’s: de campagnebeheerder(s) binnen BURO210. In deze startvergadering nemen we een hoop dingen door: accounts koppelen, campagnestructuren bepalen, targeting bespreken, betalingsmethoden inregelen… Alles om zo snel mogelijk te kunnen starten met het online marketing.

Evalueren, bijsturen, opschalen

We sturen jullie maandelijks een rapportage, met daarin de voortgang op de doelstellingen. Tijdens de maandelijkse rapportagemeeting nemen we deze met elkaar door. We evalueren de resultaten, sturen bij waar nodig en schalen op waar het kan.

Ontmoet team online Marketing

Werner

Online Marketeer

Rustig, maar scherp en bedachtzaam. Zo zou Werner zichzelf omschrijven. Onze flexwerker Werner begon zijn carrière bij BURO210 tijdens zijn stage en is nu de vliegende kiep onder het marketingteam. Hij ondersteunt namelijk in tal van werkzaamheden en denkt graag mee in aansluitende oplossingen. Naast zijn drukke leven bij ons op kantoor en op school doet hij niks liever dan exclusieve kleding bestellen. Dan weet ‘ie in ieder geval waar hij voor werkt! 😜

Timo

Online Marketeer

De meest doeltreffende persoon binnen BURO210 is zonder twijfel Timo. Na werktijd racet hij vaak richting SV DSO om zich voor te bereiden op de wedstrijd van zaterdag, waar hij als spits steevast een belangrijke rol speelt. De kans is groot dat hij als marketeer ook een belangrijke rol gaat spelen in jouw campagnes. En dat is wel zo prettig, want wie wil nu niet een campagnebeheerder die een neus heeft voor het doel halen én scoren?

Loïs

Online Marketeer

Naast online marketeer ook fitnesscoördinator van BURO210. Als ze niet aan het werk is, is de kans dan ook groot dat je haar in de sportschool kan vinden. Met een record van 500kg op de Leg Press hoef je niet te twijfelen aan haar toewijding. Tips over de beste oefeningen of voeding? Vraag het Loïs! Zo toegewijd als ze is met haar fitness, zo is ze ook met haar campagnes. Ook voor marketingvragen ben je daarom bij haar aan het juiste adres!v

Jolien

Online Marketeer

Hoewel de werkzaamheden binnen BURO210 zich vooral online afspelen, duikt Jolien nog graag fysiek in de (school)boeken. Dat merkten we bij BURO210 maar al te goed. Jolien zette namelijk tijdens haar stage een ijzersterk product neer, waarmee ze veel impact maakte binnen het bedrijf. Op dit moment volgt ze de pre-master Marketing Management en werkte ze in de uren die ze nog overhoudt als flexwerker bij BURO210.

Daniëlle

Online Marketeer

Daniëlle heeft als online marketeer een scherp oog voor design. Beter gezegd: haar ontwerpen zijn net zo raak als de ballen op de tennisbaan. Ze serveert banners waar je simpelweg op wíl klikken en slaat winners met haar conversie optimalisatieadviezen. Naast online designs gaat het hart van Daniëlle ook sneller kloppen van Kerst. Zo organiseerde zij de eerste Foute Kersttruiendag van BURO210 en steekt ze ons kantoor binnenkort in haar kerstontwerp.

Aron

Online Marketeer

Aron, ook wel Benjamin genoemd, is de jongste collega binnen BURO210. Laat zijn collega’s zich vaak Boomers (zoek maar op) voelen door trends aan te halen waar nog niemand van gehoord heeft. Maar goed, wat wil je ook als influencer? Aron promoot namelijk zijn eigen kledinglijn op TikTok en krijgt wekelijks duizenden views op zijn video’s. En de energie die hij in zijn video’s steekt, die steekt hij ook in de campagnes van zijn klanten.

Arlette

Online Marketeer

De keuze voor de sushi op de foto van Arlette was vooral een praktische keuze. Ze had eigenlijk met nog legio andere gerechten kunnen kiezen. Jawel, deze online marketeer is een echte fijnproever en gaat vaak in goed gezelschap naar verschillende restaurants. Is ze online ook van alle markten thuis? Ja, zeker! Want hoewel haar hart sneller gaat kloppen van conversie optimalisatie, heeft Arlette na al ruim 5 jaar bij BURO210 eigenlijk van iedere dienst wel genoeg opgepikt. Welke uitdaging ga jij haar voorleggen?

Suzanne Chillaud - Teamlead Online marketing

Suzanne

Teamlead Online Marketing

La vie est belle! Als er één motto is die Suzanne op het lijf geschreven is, dan is het deze wel. Onze altijd energieke ‘Suus’ weet Team Online Marketing altijd te motiveren het beste uit zichzelf en daarmee ook uit campagnes te halen. Maar ook voor een wijntje op het terras weet zij altijd wel iemand te porren. We weten alleen nog niet of dit nou aan haar Franse roots ligt, of dat ze gewoon van gezelligheid houdt…

Peter Rietveld - Online Marketeer

Peter

Online Marketeer

‘Remmen is angst, gang is alles.’ Een veelgehoorde kreet in de wintersport, die zomaar eens van Peter vandaan had kunnen komen. Peter gaat op de lange latten namelijk als een raket. Maar ook in zijn werk houdt hij de vaart erin. Zo heeft ‘Go-Go-Gadget’-Peter altijd wel een handige sneltoets, tool of trucje om je leven net wat makkelijker te maken. Een campagnebeheerder met zo’n grote trukendoos, daarbij ben je in goede handen!

Samen leads genereren?

 

We nodigen je graag uit voor een vrijblijvende kennismaking.