We Care To DisGover

Een interactieve website voor een actieve traineeship

Over

We Care To

DisGover

We Care To DisGover is een innovatieve organisatie die trainees opleidt tot zorgvernieuwers van de toekomst. Het traineeship duurt 2 jaar en is gebaseerd op Action Learning, waarbij de trainee vier dagen per week werkt aan een opdracht in een zorgorganisatie en één dag per week de opleiding volgt. Het doel van We Care To DisGover is om trainees te leren om buiten de hokjes te denken en met duurzame verbinding bij te dragen aan een toekomstbestendige zorgsector. Het bedrijf is een dochteronderneming van DisGover, die eerder al meerdere Awards heeft gewonnen met hun traineeship voor de ambtenaar van de toekomst.

De vraag en de aanpak

De oude website van We Care To DisGover was toe aan vervanging en er waren verschillende wensen voor de nieuwe website. Een van de belangrijkste elementen was toch wel het verkrijgen van meer persoonlijkheid en het uit kunnen stralen van het DNA van We Care to DisGover. Het hoofddoel van de website moest worden: informeren en activeren tot solliciteren, en dat is waar de term Employer Branding om de hoek komt kijken.

Verder moest de website speels en interactief zijn en was de wens om de strategische kant van de zorg met een knipoog te verwerken in de uitstraling.

Uitdaging geaccepteerd!

Het resultaat

Een speelse en interactieve website met een knipoog naar de zorg, check. Er is een animatie van een hartslag verwerkt in de website en door middel van scrollytelling kan de bezoeker over de ‘over ons’ pagina scrollen. Dit is een gaaf en uniek element dat goed past bij de innovatieve en vernieuwende aanpak van We Care To DisGover.

Een traineeship bij We Care to DisGover is onderscheidend en een beleving op zich. Precies dat laatste hebben we geprobeerd om uit te stralen met de website. De website moet je inpakken, je vragen beantwoorden en vervolgens zo enthousiast gemaakt hebben om meteen in contact te willen komen als nieuwe trainee of opdrachtgever.

Beide doelgroepen kunnen op de website dan ook terecht voor informatie over het traineeship en de werkwijze. Door middel van speelse elementen op de website, wordt de bezoeker op een leuke manier geïnformeerd over de vernieuwende aanpak van We Care To DisGover. Een heel tof resultaat al zeggen wij het zelf! Trouwens, heb je de toffe bedrijfsvideo al gespot?

Er is bewust gekozen om met deze video binnen te komen om direct een sfeer neer te zetten en de reis door de website te beginnen.

 

+ Een nieuwe website

De oude website had een upgrade nodig, en dat is meer dan gelukt!

+ Scrollytelling

Interactie door scrollytelling op de ‘over ons’ pagina.

+ Employer Branding

De website is speciaal ingericht voor het werven van nieuwe trainees.

De toekomst

Met deze nieuwe uitstraling kan We Care to DisGover weer een tijd vooruit. Al hopen we dat de website door middel van de flexibele content natuurlijk mee zal bewegen met het bedrijf. Er kunnen namelijk heel gemakkelijk nieuwe pagina’s aangemaakt worden zonder veel limitaties. Ook is het plan om dit pareltje meer onder de aandacht te gaan brengen door middel van vind- en zichtbaarheid campagnes. Laat die sollicitaties maar binnenstromen!

Deze toppers hebben dit
mogelijk gemaakt

Peter

Wordpress Developer

De volgende boardsportliefhebber! WordPress-developer Peter zoekt in zijn vrije tijd graag wat meer risico op en heeft helaas een minder zachte landing als het misgaat. Hij zorgt als developer wél altijd voor een comfortabele landing(spagina). Jouw klanten zacht laten landen is dus wel aan Peter besteed. Zie je toch graag wat toffe trucjes op je website terugkomen? Ook daar weet Peter raad mee!

Jeroen

Wordpress Developer

Onze developer Jeroen gaat in alles wat hij doet voor de wow-factor. Als het gaat om het bouwen van websites, zit hem dat vooral in de ‘Wow’ die hij graag als reactie van klanten krijgt bij het zien van zijn website. In zijn vrije tijd gaat het hem vooral om World of Warcraft, waar hij via zijn Steam Deck de nodige uurtjes aan spendeert. Voor welke ‘Wow’ ga jij Jeroen inzetten?

Denice Holterman - Teamlead development

Denice

Team Lead Development

Als je Denice net leert kennen, denk je vast dat ze een heel normaal leven leidt: werken, sporten, Netflixen met haar vriend op de bank en een kat op schoot… Wat veel mensen echter niet weten, is dat Denice Peruaanse roots heeft. Tijdens haar studie heeft ze via een 7 maanden durende stage haar roots in Peru herontdekt. Misschien is dat dus het stukje Zuid-Amerikaans temperament dat je in haar stem hoort! Ach, als teamlead voor een afdeling zal dat zeker niet slecht van pas komen.

Samen jouw online product ontwikkelen?

We nodigen je graag uit voor een vrijblijvende kennismaking.