+ Een nieuwe website
De oude website had een upgrade nodig, en dat is meer dan gelukt!
We Care To DisGover is een innovatieve organisatie die trainees opleidt tot zorgvernieuwers van de toekomst. Het traineeship duurt 2 jaar en is gebaseerd op Action Learning, waarbij de trainee vier dagen per week werkt aan een opdracht in een zorgorganisatie en één dag per week de opleiding volgt. Het doel van We Care To DisGover is om trainees te leren om buiten de hokjes te denken en met duurzame verbinding bij te dragen aan een toekomstbestendige zorgsector. Het bedrijf is een dochteronderneming van DisGover, die eerder al meerdere Awards heeft gewonnen met hun traineeship voor de ambtenaar van de toekomst.
De oude website van We Care To DisGover was toe aan vervanging en er waren verschillende wensen voor de nieuwe website. Een van de belangrijkste elementen was toch wel het verkrijgen van meer persoonlijkheid en het uit kunnen stralen van het DNA van We Care to DisGover. Het hoofddoel van de website moest worden: informeren en activeren tot solliciteren, en dat is waar de term Employer Branding om de hoek komt kijken.
Verder moest de website speels en interactief zijn en was de wens om de strategische kant van de zorg met een knipoog te verwerken in de uitstraling.
Uitdaging geaccepteerd!
Een speelse en interactieve website met een knipoog naar de zorg, check. Er is een animatie van een hartslag verwerkt in de website en door middel van scrollytelling kan de bezoeker over de ‘over ons’ pagina scrollen. Dit is een gaaf en uniek element dat goed past bij de innovatieve en vernieuwende aanpak van We Care To DisGover.
Een traineeship bij We Care to DisGover is onderscheidend en een beleving op zich. Precies dat laatste hebben we geprobeerd om uit te stralen met de website. De website moet je inpakken, je vragen beantwoorden en vervolgens zo enthousiast gemaakt hebben om meteen in contact te willen komen als nieuwe trainee of opdrachtgever.
Beide doelgroepen kunnen op de website dan ook terecht voor informatie over het traineeship en de werkwijze. Door middel van speelse elementen op de website, wordt de bezoeker op een leuke manier geïnformeerd over de vernieuwende aanpak van We Care To DisGover. Een heel tof resultaat al zeggen wij het zelf! Trouwens, heb je de toffe bedrijfsvideo al gespot?
Er is bewust gekozen om met deze video binnen te komen om direct een sfeer neer te zetten en de reis door de website te beginnen.
De oude website had een upgrade nodig, en dat is meer dan gelukt!
Interactie door scrollytelling op de ‘over ons’ pagina.
De website is speciaal ingericht voor het werven van nieuwe trainees.
Met deze nieuwe uitstraling kan We Care to DisGover weer een tijd vooruit. Al hopen we dat de website door middel van de flexibele content natuurlijk mee zal bewegen met het bedrijf. Er kunnen namelijk heel gemakkelijk nieuwe pagina’s aangemaakt worden zonder veel limitaties. Ook is het plan om dit pareltje meer onder de aandacht te gaan brengen door middel van vind- en zichtbaarheid campagnes. Laat die sollicitaties maar binnenstromen!
We nodigen je graag uit voor een vrijblijvende kennismaking.