Helpdesk procedure
Om onze klanten snel van dienst te kunnen zijn, werken wij standaard volgens onderstaande procedure:
De Helpdesk boekt bestede uren op de strippenkaart van jullie organisatie (op ieder gewenst moment inzichtelijk), aan te schaffen vanaf 10 uur à €98 ex. btw per uur. Is de strippenkaart vol? Dan brengen wij een nieuwe strippenkaart voor hetzelfde urenaantal als de vorige in rekening (facturatie vooraf, waarna de strippenkaart opnieuw een onbeperkte geldigheidsduur heeft). Voor de strippenkaarten hanteren we een geldigheidsduur van 2 jaar.
Garantie op onze werkzaamheden (2 maanden)
Op werkzaamheden die via onze helpdesk worden opgeleverd, geldt een garantietermijn van 2 maanden. Binnen deze periode dekken wij eventuele tekortkomingen of gebreken in de uitgevoerde werkzaamheden. Mocht je problemen ondervinden, zullen wij deze kosteloos en zo snel mogelijk oplossen.
Voor werkzaamheden die buiten de garantietermijn vallen, bieden wij nog steeds ondersteuning. Houd er echter rekening mee dat deze ondersteuning tegen ons uurtarief wordt aangeboden. Neem contact op met onze helpdesk om een verzoek te doen op deze garantietermijn.
Heb je nog vragen of opmerkingen, neem dan gerust contact met onze helpdesk via support@buro210.nl