ABS
Herpositioneren met
een nieuwe branding
Over ABS
Sinds 1978 staat ABS bekend als dé remmenspecialist in Europa. Al meer dan 40 jaar zorgt ABS ervoor dat de handel, distributie en montage van de onderdelen simpel, eenvoudig en winstgevend is voor alle partijen. Deze succesvolle filosofie is naast remdelen ook toegepast op wiellagers, stuur- en ophangingsdelen.
De vraag
en de aanpak
ABS wilde met de nieuwe website meer aandacht besteden aan het versterken van het ABS-merk. Daarom zijn we vanuit de missie, visie en kernwaarden gaan werken aan een stoere branding met aantrekkelijke visuals om het verhaal te ondersteunen.
Naast de nieuwe branding waren er ook functionele doelstellingen voor de website. De nieuwe website moest de bezoekers meer structuur bieden. Daarom hebben we gezamenlijk aandacht besteed aan het in kaart brengen van de conversiepaden en conversiedoelen, zodat ze de bezoekers de informatie kunnen bieden die ze zoeken.
Het resultaat
En het resultaat mag er zijn! Deze website neemt je mee op een ontdekkingsreis door het verhaal van ABS: de geschiedenis, de producten en een gloednieuwe merkvideo. Deze video toont waar ABS werkelijk voor staat. Het donkere en robuuste ontwerp sluit perfect aan bij het stoere karakter van ABS. Bovendien is een opvallende rode kleur gebruikt als ‘call to action’ kleur. Tot slot maakt de website het voor bezoekers veel eenvoudiger om registraties aanzienlijk sneller af te ronden. Zo zijn de conversies niet meer te remmen 😉
Deze toppers hebben dit
mogelijk gemaakt
Binnenkort ook jouw project hiertussen?
We nodigen je graag uit voor een vrijblijvende kennismaking.