CLB

Het zorgpersoneel zorgt voor ons en wij zorgen voor het zorgpersoneel.

Over CLB

CLB is gespecialiseerd in de gehele keten als het gaat om innovatieve zorgtechnologie. Van integratie, service en onderhoud tot het bieden van complete ontzorging op het gebied van communicatie, alarmering en monitoring.

 

Ze bieden veilige, efficiënte en kostenbesparende oplossingen die meebewegen met de groei en uitdagingen in de zorg. En streven hierbij niet naar vendor lock-in, maar naar een open, platformmatige totaaloplossingen voor iedereen. 

De vraag en de aanpak

In 2020 kwam CLB bij ons binnen met de vraag om hun online marketing voor één website te optimaliseren. Na een brainstorm zijn we al snel aan de slag gegaan met het verbeteren van de vindbaarheid en inmiddels is dit uitgebouwd naar verschillende taken binnen onze online marketingafdelingen. Denk aan zoekmachineoptimalisatie, SEA en conversieoptimalisatie

 

Een mooie samenwerking tussen onze online marketing en development afdeling zorgde ervoor dat we inmiddels ook al twee andere websites voor CLB hebben mogen redesignen en bouwen. Het account is uitgebouwd tot een toffe samenwerking tussen klant, online marketing en development. Maar de samenwerking is uiteraard niet het belangrijkste en er worden elk jaar weer nieuwe doelstellingen gevormd. Dit jaar luidt dit als volgt: Organisch verkeer verbeteren. In de resultaten zien we terug dat hier hard aan gewerkt is en we ook een aanzienlijk verschil kunnen constateren. 

 

Niet alleen de naam mocht op de schop, de gehele uitstraling moest worden aangepakt. Van een nieuw logo tot aan het compleet uitrollen van alle items en producten waarop de huisstijl gebruikt wordt. Een heerlijk vraagstuk, voor onze creatieve talenten is het namelijk een feest om alles in 1 lijn op te mogen zetten.

Het resultaat

Met deze brede samenwerking hebben we 2 websites voor CLB gebouwd. De één is specifiek gericht op het werven van sollicitanten. De ander is gericht op het merk CLB zelf. Daarnaast voeren we verschillende marketingdiensten uit, zoals SEO, SEA en CRO.

+ 34,4% organisch verkeer

In 1 jaar tijd is het organische verkeer 34,4% gestegen

+ 483,80% PPC verkeer

De Google Ads campagnes zorgen voor een flinke stijging in betaald (PPC) verkeer.

+ 950% sollicitanten

Op hun Employer branding website zijn er fors meer sollicitanten bijgekomen.

De toekomst

Op tafel liggen mooie plannen om in 2024 de website van CLB Integrated Solution op de schop te nemen, maar hier later meer over ;). Ook staat vast dat CLB wilt uitbreiden naar de UK, waarvoor wij nóg meer marketingwerkzaamheden voor ze mogen doen. 

Deze toppers hebben dit
mogelijk gemaakt

Romy

Grafisch vormgever

Toen we vroegen hoe Romy zich kenmerkt, zei ze zonder twijfel: ‘creatief, duhh’. En daar is niks aan gelogen, want deze fanatieke softballer en fotograaf schud haar creativiteit graag uit d’r pols als ze voor de tofste projecten aan de slag gaat als designer. Oh, en haar levensmotto ‘if you never try, you’’ll never know’ past eigenlijk té goed bij haar job en hobby’s. Wat we daarmee willen zeggen? Dat ze al haar ideeën in de strijd gooit om tot creatieve, bijpassende ontwerpen te komen.

Rianne

Projectmanager

Zeg je ‘handen uit de mouwen steken’, dan zeg je Rianne. Een bus omtoveren tot huisje op wielen? Daar zegt ze geen nee tegen! Zolang ze daarna maar even in één van haar vele boeken kan duiken om te ontspannen. Waar ze ook graag induikt, zijn de websites van klanten. Met haar mentaliteit laat ze klanten resultaat boeken (snap je hem?) met hun website.

Jeroen

Wordpress Developer

Onze developer Jeroen gaat in alles wat hij doet voor de wow-factor. Als het gaat om het bouwen van websites, zit hem dat vooral in de ‘Wow’ die hij graag als reactie van klanten krijgt bij het zien van zijn website. In zijn vrije tijd gaat het hem vooral om World of Warcraft, waar hij via zijn Steam Deck de nodige uurtjes aan spendeert. Voor welke ‘Wow’ ga jij Jeroen inzetten?

Arlette

Online Marketeer

De keuze voor de sushi op de foto van Arlette was vooral een praktische keuze. Ze had eigenlijk met nog legio andere gerechten kunnen kiezen. Jawel, deze online marketeer is een echte fijnproever en gaat vaak in goed gezelschap naar verschillende restaurants. Is ze online ook van alle markten thuis? Ja, zeker! Want hoewel haar hart sneller gaat kloppen van conversie optimalisatie, heeft Arlette na al ruim 5 jaar bij BURO210 eigenlijk van iedere dienst wel genoeg opgepikt. Welke uitdaging ga jij haar voorleggen?

Samen jouw online product ontwikkelen?

We nodigen je graag uit voor een vrijblijvende kennismaking.