Vink Vers

Gespecialiseerd in producten voor de gehele vershandel.

Over Vink vers

Een auto vol met vleeswaren en de intelligentie van een echte handelaar; dat is waar het verhaal van Vink Vleeswaren in 1949 begon. Niet lang na het einde van de Tweede Wereldoorlog startte Willem Vink met het verkopen van vleeswaren vanuit zijn auto. Dit deed hij met succes. Vandaag de dag is het bedrijf nog steeds in de familie en inmiddels in handen van de achterkleinzoon.

De vraag en de aanpak

De vleeswaren industrie heeft vandaag de dag gelukkig voor Vink nog steeds liefhebbers, maar er zijn ook veel plantaardige liefhebbers bijgekomen. De nieuwe eigenaar vond dan ook dat de naam Vink Vleeswaren niet toekomstbestendig genoeg was en wist kort na de overname al snel wat hij wilde: Rebranden.

 

De familienaam zou blijven, alleen moesten we op zoek naar een aanvulling die meer de lading zou dekken voor een bedrijf dat zich naast vlees ook op andere producten kon gaan richten, denk bijvoorbeeld aan alle vega producten. Vink wilde zich niet meer alleen met vlees associĂ«ren. Na een aantal sessies met onze branding specialisten en een marktonderzoek waren we eruit, er zou 1 factor altijd leidend blijven en dat was ‘Vers’. En zo is de naam Vink Vers tot stand gekomen.

 

Niet alleen de naam mocht op de schop, de gehele uitstraling moest worden aangepakt. Van een nieuw logo tot aan het compleet uitrollen van alle items en producten waarop de huisstijl gebruikt wordt. Een heerlijk vraagstuk, voor onze creatieve talenten is het namelijk een feest om alles in 1 lijn op te mogen zetten.

Het resultaat

Een nieuwe naam: Vink Vers. Waarbij we zoals gezegd de complete huisstijl gerebrand hebben. Het nieuwe logo straalt vandaag de dag dan ook niet alleen op de basiselementen als briefpapier en visitekaartjes. Nee, ook het totale wagenpark en de personeelskleding is aangepakt. Pandbelettering, een nieuw ontwerp voor de website, aankleding in het pand en al het drukwerk, alles is compleet vernieuwd. Fotografie en videografie mogen daarbij natuurlijk ook niet ontbreken, met de nieuwe uitstraling is er namelijk ook een nieuwe beeldbank geschoten. Wat kan het toch krachtig zijn als een uitstraling volledig klopt tot in elk klein detail.

De toekomst

De nieuwe eigenaar is niet iemand die stil zit en richt zich dan ook het liefst op het uitbouwen en optimaliseren van Vink Vers. BURO210 is daarom aangesteld als vaste marketingpartner en voorziet maandelijks in een stuk content. Zo verzorgen wij onder andere het opmaken van folders en flyers en gaan wij ook zorgen voor continuĂŻteit in zichtbaarheid. Maandelijkse nieuwsbrieven, blogberichten en social media vallen straks ook onder ons beheer.

Deze toppers hebben dit
mogelijk gemaakt

Romy

Grafisch vormgever

Toen we vroegen hoe Romy zich kenmerkt, zei ze zonder twijfel: ‘creatief, duhh’. En daar is niks aan gelogen, want deze fanatieke softballer en fotograaf schud haar creativiteit graag uit d’r pols als ze voor de tofste projecten aan de slag gaat als designer. Oh, en haar levensmotto ‘if you never try, you’’ll never know’ past eigenlijk tĂ© goed bij haar job en hobby’s. Wat we daarmee willen zeggen? Dat ze al haar ideeĂ«n in de strijd gooit om tot creatieve, bijpassende ontwerpen te komen.

Jeroen

Wordpress Developer

Onze developer Jeroen gaat in alles wat hij doet voor de wow-factor. Als het gaat om het bouwen van websites, zit hem dat vooral in de ‘Wow’ die hij graag als reactie van klanten krijgt bij het zien van zijn website. In zijn vrije tijd gaat het hem vooral om World of Warcraft, waar hij via zijn Steam Deck de nodige uurtjes aan spendeert. Voor welke ‘Wow’ ga jij Jeroen inzetten?

Denice Holterman - Teamlead development

Denice

Team Lead Development

Als je Denice net leert kennen, denk je vast dat ze een heel normaal leven leidt: werken, sporten, Netflixen met haar vriend op de bank en een kat op schoot
 Wat veel mensen echter niet weten, is dat Denice Peruaanse roots heeft. Tijdens haar studie heeft ze via een 7 maanden durende stage haar roots in Peru herontdekt. Misschien is dat dus het stukje Zuid-Amerikaans temperament dat je in haar stem hoort! Ach, als teamlead voor een afdeling zal dat zeker niet slecht van pas komen.

Samen jouw online product ontwikkelen?

We nodigen je graag uit voor een vrijblijvende kennismaking.