+ Rebranding
Een totaal nieuwe huisstijl dat overal toegepast wordt!
Een auto vol met vleeswaren en de intelligentie van een echte handelaar; dat is waar het verhaal van Vink Vleeswaren in 1949 begon. Niet lang na het einde van de Tweede Wereldoorlog startte Willem Vink met het verkopen van vleeswaren vanuit zijn auto. Dit deed hij met succes. Vandaag de dag is het bedrijf nog steeds in de familie en inmiddels in handen van de achterkleinzoon.
De vleeswaren industrie heeft vandaag de dag gelukkig voor Vink nog steeds liefhebbers, maar er zijn ook veel plantaardige liefhebbers bijgekomen. De nieuwe eigenaar vond dan ook dat de naam Vink Vleeswaren niet toekomstbestendig genoeg was en wist kort na de overname al snel wat hij wilde: Rebranden.
De familienaam zou blijven, alleen moesten we op zoek naar een aanvulling die meer de lading zou dekken voor een bedrijf dat zich naast vlees ook op andere producten kon gaan richten, denk bijvoorbeeld aan alle vega producten. Vink wilde zich niet meer alleen met vlees associëren. Na een aantal sessies met onze branding specialisten en een marktonderzoek waren we eruit, er zou 1 factor altijd leidend blijven en dat was ‘Vers’. En zo is de naam Vink Vers tot stand gekomen.
Niet alleen de naam mocht op de schop, de gehele uitstraling moest worden aangepakt. Van een nieuw logo tot aan het compleet uitrollen van alle items en producten waarop de huisstijl gebruikt wordt. Een heerlijk vraagstuk, voor onze creatieve talenten is het namelijk een feest om alles in 1 lijn op te mogen zetten.
Een nieuwe naam: Vink Vers. Waarbij we zoals gezegd de complete huisstijl gerebrand hebben. Het nieuwe logo straalt vandaag de dag dan ook niet alleen op de basiselementen als briefpapier en visitekaartjes. Nee, ook het totale wagenpark en de personeelskleding is aangepakt. Pandbelettering, een nieuw ontwerp voor de website, aankleding in het pand en al het drukwerk, alles is compleet vernieuwd. Fotografie en videografie mogen daarbij natuurlijk ook niet ontbreken, met de nieuwe uitstraling is er namelijk ook een nieuwe beeldbank geschoten. Wat kan het toch krachtig zijn als een uitstraling volledig klopt tot in elk klein detail.
Een totaal nieuwe huisstijl dat overal toegepast wordt!
Op basis van de nieuwe huisstijl hebben we een ontwerp gemaakt voor de website.
De website is aan de hand van het design gebouwd.
De nieuwe eigenaar is niet iemand die stil zit en richt zich dan ook het liefst op het uitbouwen en optimaliseren van Vink Vers. BURO210 is daarom aangesteld als vaste marketingpartner en voorziet maandelijks in een stuk content. Zo verzorgen wij onder andere het opmaken van folders en flyers en gaan wij ook zorgen voor continuïteit in zichtbaarheid. Maandelijkse nieuwsbrieven, blogberichten en social media vallen straks ook onder ons beheer.
We nodigen je graag uit voor een vrijblijvende kennismaking.