BURO210 heeft een 360° aanpak ontwikkeld om jou te helpen je marketing verder te professionaliseren. Een verlengstuk van je marketingteam, of dat nu uit één (of zelfs: geen…) persoon bestaat, of je de belangrijkste kwaliteiten eigenlijk al in huis hebt in de vorm van een klein team. We leveren de missende disciplines wanneer er specifieke kennis mist en extra ‘handjes’ als je simpelweg harder wilt gaan dan met de capaciteit van je huidige team mogelijk is.
De 360° aanpak
van BURO210
Marketingacties die niet op elkaar afgestemd zijn of te ‘ad hoc’ voelen, te laat inspelen op de kansen die events met zich meebrengen (met “volgend jaar een nieuwe poging” als frustrerende conclusie) of simpelweg dat knagende gevoel dat er meer resultaat zou moeten komen uit je investering in tijd én budget…
Herken je dit gevoel?
Van advies tot uitvoeren: we zoeken samen de toegevoegde waarde om tot een allround aanpak te komen. In de ideale wereld nemen we je mee in het gehele proces, maar we zijn nuchter genoeg om te snappen dat het doorlopen van alle fases geen doel op zich is. Samen brengen we via onze 360° methode precies in kaart wat er kan bijdragen aan het behalen van jouw marketing- of salesdoelstellingen.
Dit vinden we belangrijk!
- We werken met wat beschikbaar is en ‘nog even mee kan’. Goed is goed, we houden niet van kapitaalvernietiging.
- We houden wél van resultaatgericht denken: wat is er écht nodig voor het behalen van jouw doelstellingen? We zoeken naar kleine verbeteringen met grote impact.
- Er is geen pauzeknop in jouw organisatie, dat betekent dat we óók in het begin van een samenwerking altijd naar de ‘verbetering 1.0’ zoeken, om vast meters te maken in aanloop naar échte optimalisatie die soms wat langer duurt. “Verbouwen met de winkel open”, noemen we dat bij BURO210 ook wel.
Dan tot slot
De wereld van online ontwikkelt zich snel, heel snel. Behoeftes veranderen, net als je jaardoelstellingen. De concurrentie slaapt nooit en algoritmes en mediaplatformen veranderen. Een aanpak die je het ene moment succes oplevert, kan dus morgen ingrijpend veranderen.
Daarom geloven we in risicospreiding: een mix van verschillende disciplines, kanalen en acties zorgt ervoor dat we samen behendig door de verschillende trends en ontwikkelingen navigeren, op jacht naar optimaal resultaat met een combinatie van kanalen die ons hier gaat brengen.
Merkpositionering
Visuele identiteit
Merkuitingen
Marketing
Nieuwsgierig naar onze 360° aanpak voor jouw bedrijf?
We laten je graag zien waar je kansen laat liggen en hoe je deze zo kosteneffectief mogelijk kan grijpen.
Dus: een volledige 360° aanpak, of een paar puntjes op de i? Eenmalig advies, of structurele ondersteuning? Voor elk doel (en budget) zijn er mogelijkheden!
Benieuwd?